Нд, 08/09/24, 04:04

 

Вас вітає
Чернігівський інформаційно-розважальний портал
4ernigiv.at.ua

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Цікаве на сайті
Випадкові файли:
  • Американский пирог Лузеры в Америке / American Pie Presents American Poop Movie (2008) DVDRip.avi
  • Хара Кірі - Зламані крила.mp3
  • Mad Heads XL - Дощ
  • Потап и Настя Каменских - Не люби мне мозги.avi
  • Maxima: Всі пісні
  • Найпопулярніше:
  • Тік: Всі пісні
  • ( Хіт! )
  • Потап и Настя: Всі пісні
  • ( Хіт! )
  • Ані Лорак: Всі пісні
  • ( Хіт! )
  • Олександр Пономарьов: Всі пісні
  • ( Хіт! )
  • Наталія Бучинська. MP3
  • ( Хіт! )

    Останні коментарі:

    Завважте, що ці висловлювання Путіна стосовно України були озвучені аж в 2008-му році

    Today, while I was at work, my sister stole my apple ipad and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation.


    Це хороша тенденція.  Але мало ймовірно що спецпідрозділи Беркуту здійснювали каральні зачистки знаходячись поза контролем Президента і Кабміну.

    Нові повідомлення на форумі:

    Реклама

    Зворотній зв'язок

    Copyright © 2008-2024

     

    Головна » 2014 » Лютий » 1 » Кабмін затвердив угоду з Росією про будівництво переходу через Керченську протоку
    Кабмін затвердив угоду з Росією про будівництво переходу через Керченську протоку
    19:43
    Уряд України затвердив Угоду з Російською Федерацією про спільні дії з організації будівництва транспортного переходу через Керченську протоку. «Уряд затвердив Угоду між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації про спільні дії з організації будівництва транспортного переходу через Керченську протоку, підписану 17 грудня 2013 року в Москві», — повідомив в. о. Віце-прем'єр-міністра України Олександр Вілкул.

    Згідно з документом, на 2014 рік заплановано проведення інженерно-геологічних досліджень. Потім сторони спільно розроблять техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) проекту. ТЕО включатиме аналіз існуючих, а також розрахунки перспективних вантажних і пасажирських потоків. Крім того, документ визначить тип майбутнього транспортного переходу (тунель або міст), варіанти проектування і будівництва. На підставі створеного ТЕО буде прийнято остаточне рішення про перспективи будівництва транспортного переходу .

    За словами Олександра Вілкула, координацію робіт забезпечуватимуть Міністерство інфраструктури України та Міністерство транспорту Російської Федерації, а безпосередню реалізацію проекту — Державне агентство автомобільних доріг України і Федеральне дорожнє агентство Російської Федерації. За оцінками експертів, будівництво може тривати від трьох до чотирьох років.

    Керченська протока, довжиною 41 км і шириною до 15 км, з'єднує Чорне та Азовське моря і відокремлює Крим (Україна) від Кубані (Росія). У найвужчому місці протоки коса Чушка з російської сторони наближається до кримського берега на відстань до 4 км.

    Експерти зазначають, що ідея спорудження мостового переходу через Керченську протоку зовсім не нова. Більше того, вперше міст між Кримом і Кубанню був побудований у 1944 році із заготовлених матеріалів, залишених відступаючою німецькою армією. Проте у 1945 році частина моста була зруйнована потужним льодоходом, а залишки споруди були розібрані. У 1990-х ідея будівництва знову з’явилася на порядку денному відносин двох країн.

    У геополітичному плані будівництво моста є вкрай вигідним для України, оскільки значно скорочує відстань для вантажопотоків з Росії і країн Кавказу, стверджують експерти. Крім того, реалізація спільних інфраструктурних проектів дасть можливість налагодити ще більш тісну співпрацю між Україною і Росією, але головне — це допоможе завантажити промислові потужності обох країн, а також створити значну кількість нових робочих місць. Експерти прогнозують , що на роботах зі зведення моста може бути зайнято близько 45 тис. чоловік. А вартість проекту, за різними оцінками, може становити від 232 до 900 млн. дол. США.

    Окрім будівництва моста, Україна і Росія також повинні докласти зусиль для розвитку та оновлення транспортної інфраструктури. Так, наприклад, на території АР Крим реконструкції та електрифікації потребують 200 км одноколійного залізничного перегону станція Джанкой — станція Крим. Така ж ситуація і на Таманській частині транспортного коридору в Росії від станції Кавказ.

    Наразі між Кримським півостровом і територією Росії працює поромне сполучення, однак воно не здатне повноцінно задовольнити існуючий попит.

    Інформація Кабінету Міністрів України, www.info-kmu.com.ua
    Переглядів: 501 | Додав: Хранитель
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Календар новин
    «  Лютий 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    2425262728
    Форма входу

    Пошук
    Корисні речі

    Додати в закладки:

    Друзі сайту

    Загрузка...

    Робота в Чернігові і Києві

    Безкоштовні Чернігівські та Київські оголошення

    Реклама

    Статистика

    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

    Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

    Rambler's Top100