Пт, 27/12/24, 15:09

 

Вас вітає
Чернігівський інформаційно-розважальний портал
4ernigiv.at.ua

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Цікаве на сайті
Випадкові файли:
  • Файна Юкрайна. Випуск 64
  • Павло Табаков. mp3
  • Бумбокс: Всі пісні
  • Google Chrome
  • Файна Юкрайна. Випуск 16
  • Найпопулярніше:
  • Тік: Всі пісні
  • ( Хіт! )
  • Потап и Настя: Всі пісні
  • ( Хіт! )
  • Ані Лорак: Всі пісні
  • ( Хіт! )
  • Олександр Пономарьов: Всі пісні
  • ( Хіт! )
  • Наталія Бучинська. MP3
  • ( Хіт! )

    Останні коментарі:

    Завважте, що ці висловлювання Путіна стосовно України були озвучені аж в 2008-му році

    Today, while I was at work, my sister stole my apple ipad and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation.


    Це хороша тенденція.  Але мало ймовірно що спецпідрозділи Беркуту здійснювали каральні зачистки знаходячись поза контролем Президента і Кабміну.

    Нові повідомлення на форумі:

    Реклама

    Зворотній зв'язок

    Copyright © 2008-2024

     

    Головна » 2013 » Серпень » 6 » Запроваджений Росією утилізаційний збір є дискримінаційним - Фредрік Еріксон
    Запроваджений Росією утилізаційний збір є дискримінаційним - Фредрік Еріксон
    00:53
    Запроваджений Росією утилізаційний збір на імпортні автомобілі є надзвичайно дискримінаційним стосовно іноземних виробників. Про це в ексклюзивному коментарі БТБ заявив директор Європейського центру міжнародної політичної економіки Фредрік Еріксон.

    «Ці утилізаційні збори є надзвичайно дискримінаційним и, оскільки застосовуються тільки до закордонних виробників, які привозять автомобілі на російський ринок. Вони не застосовуються до автовиробників у Росії», - зазначив економіст.

    «Це означає, що ви дискримінуєте іноземних виробників. І ви робите це через те, що хочете підтримати домашнє виробництво у країні. Тож це чистий протекціонізм, ніщо інше», - вважає Еріксон.

    Економіст назвав також дуже високими суми зборів, які мають сплачувати іноземні виробники, що ввозять авто на російський ринок.

    «Це важко співвіднести із будь-якими реалістичними цифрами стосовно того, скільки коштує утилізувати машину в Росії», - зазначив він.

    Він також вважає, якщо Росія добровільно не скасує утилізаційний збір на автомобілі, його доведеться скасовувати через суд.

    «Це велика нерівноправність , яка мусить бути залагоджена судом СОТ, якщо, звісно, Росія не вирішить цю проблему сама добровільно до того, як справа досягне цього етапу», - зазначив Еріксон і додав, що другий варіант є для Росії вигіднішим, і він вважає, що вона сама це розуміє.

    «Я думаю, є підстави говорити про те, що ця справа може вирішитися. Єдине питання, яке можна порушити – це до якої межі. Росія захоче вирішити це мирно та у короткі строки чи вона захоче затягувати правові процедури настільки, наскільки це буде можливо», - сказав Еріксон.

    Нагадуємо, Росія запровадила утилізаційний збір у вересні минулого року. Утилізаційний збір в Росії сплачується при імпорті нових і старих машин, натомість вітчизняні виробники звільнені від сплати та надають гарантії безпечної утилізації транспортного засобу в майбутньому.

    29-30 липня під час консультацій між Європейським Союзом і Росією Україна заявила про порушення Росією принципів СОТ через утилізаційний збір і назвала його дискримінаційним .

    Раніше Японія, Китай, США, Туреччина та Україна надіслали до Світової організації торгівлі скарги на запровадження Росією утилізаційного збору на автомобілі.

    Інформація БТБ

    Переглядів: 481 | Додав: Хранитель
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Календар новин
    «  Серпень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    Форма входу

    Пошук
    Корисні речі

    Додати в закладки:

    Друзі сайту

    Загрузка...

    Робота в Чернігові і Києві

    Безкоштовні Чернігівські та Київські оголошення

    Реклама

    Статистика

    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

    Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

    Rambler's Top100